İmtahan mövzuları - Biologiya 8, 9 və 10-cu siniflər
11 aprel 2022
|
VIII sinif üçün Biologiya fənni üzrə imtahan proqramı | 2021-2022 | ||||||||||
Sentyabr | 1 | |||||||||||
2 | ||||||||||||
3 | Hüceyrədən orqanizmə. Canlıların nəsil ağacında insanın yeri | |||||||||||
4 | İnsanın tarixi inkişafı. İnstinkt, düşüncəli fəaliyyət və təfəkkür | |||||||||||
Oktyabr | 1 | Orqanizmimizi öyrənək | ||||||||||
2 | Canlılarda sinir sistemi. İnsanın sinir sistemi və onun reflektor funksiyası | |||||||||||
3 | Mərkəzi sinir sistemi. Periferik sinir sistemi | |||||||||||
4 | Endokrin sistemimiz. Nəzarətçi və nizamlayıcı sistemlərimizin funksiya pozğunluqları | |||||||||||
Noyabr | 1 | Bədənimizin dirəkləri. Hərəkət edə bilərik. Əzələlər, oynaqlar, bağlar | ||||||||||
2 | Dayaq-hərəkət aparatındakı dəyişikliklər | |||||||||||
3 | Tətil | |||||||||||
4 | Daxili maye mühitimiz | |||||||||||
Dekabr | 1 | Orqanizmin yorulmayan mühərriki | ||||||||||
2 | Qan. Qanın damarlarda hərəkəti. Qan qrupları. Donor olmaq həyat qurtarır | |||||||||||
3 | Ürək-damar sisteminin gigiyenası. Qan xəstəlikləri və qanla yoluxan xəstəliklər | |||||||||||
4 | Orqanizmin qoruyucu sistemi | |||||||||||
Yanvar | 1 | Tətil | ||||||||||
2 | Havanın insan orqanizmində keçdiyi yol. Ağciyərlər, tənəffüs hərəkətləri, qazlar mübadiləsi | |||||||||||
3 | Kim daha çox qaçar? Tənəffüs orqanlarımızı qoruyaq | |||||||||||
4 | Qida maddələri və həzm orqanları. Ağız boşluğunda həzm | |||||||||||
Fevral | 1 | Mədə və bağırsaqlarda həzm. Vitaminlər | ||||||||||
2 | Həzm orqanlarımızı qoruyaq. Maddələr mübadiləsi və enerji çevrilmələri | |||||||||||
3 | Bədənimizi təmizləyənlər. Böyrəklərin quruluşu, sidiyin əmələ gəlməsi | |||||||||||
4 | Böyrəklərimizi qoruyaq | |||||||||||
Mart | 1 | Çoxalma və çoxalma orqanları. Mayalanma. Bətndaxili inkişaf | ||||||||||
2 | Orqanizmin böyümə və inkişaf mərhələləri. Mən böyüdüm | |||||||||||
3 | Tətil | |||||||||||
4 | Duyğu orqanlarımız və analizatorlar. Görmə orqanımız | |
IX SİNİF 2021-2022-ci dərs ili üçün Biologiya fənni üzrə proqram |
|||||
Vətənimizin təbiəti. Biologiya canlı orqanizmləri öyrənən elmdir. Canlı orqanizmlərin əsas xüsusiyyətləri. Canlıların təsnifatı | |||||
Laboratoriya avadanlıqları. Hüceyrənin ümumi quruluşu. Prokariot orqanizmlər. Viruslar | |||||
Hüceyrələrin bölünməsi və inkişafı. Birhüceyrəli və çoxhüceyrəli orqanizmlər. Bitkilərin toxumaları. Heyvanların toxuma, orqan və orqanlar sistemi | |||||
Çiçəkli bitkilərin əsas orqanları. Zoğ və tumurcuğun quruluşu. Gövdənin daxili quruluşu. Yarpağın xarici və daxili quruluşu. Yarpaqların düzülüşü. Kökün quruluşu. Kökün növləri və sistemləri | |||||
Bitki orqanlarının yeraltı və yerüstü şəkildəyişmələri. Çiçək. Çiçək qrupları. Toxumun quruluşu. Meyvə | |||||
Canlı orqanizmlərdə hərəkət və dayaq sistemləri. Bitkilərdə dayaq sistemi. Bitkilərin yeraltı qidalanması. Bitkilərin havadan qidalanması. Fotosintez. Heyvanların qidalanması. Bakteriya və göbələklərin qidalanması | |||||
Bitkilər və heyvanlarda tənəffüs. Bitkilərin su buxarlandırması. Xəzan. Heyvanlarda daşıyıcı sistem. İfrazat. Qeyri-cinsi çoxalma. Çiçəkli bitkilərdə vegetativ çoxalma | |||||
Tozlanma. Orqanizmlərin cinsi çoxalması. Toxumun cücərməsi. Heyvanlarda böyümə və inkişaf | |||||
Canlı orqanizmlərin məskunlaşması və yayılması. Orqanizmlərin mühitlə qarşılıqlı əlaqəsi. Təbii birliklər. İnsan və canlı təbiət. Azərbaycan qoruqları. Mədəni bitkilərin insan həyatında əhəmiyyəti. Dərman bitkiləri | |||||
Heyvanların əhliləşdirilməsi. Canlıların insan sağlamlığında rolu. Düzgün qidalanma. Canlı orqanizmləri öyrənən elm sahələri. Biologiyanın tədqiqat üsulları. Mikroskopiya. Canlı orqanizmlərin müxtəlifliyi | |||||
Tətil | |||||
Birhüceyrəli və çoxhüceyrəli yaşıl yosunlar. Qonur və qırmızı yosunlar. Yosunların əhəmiyyəti | |||||
Ali sporlu bitkilər. Mamırların çoxalması və əhəmiyyəti. Qıjıkimilər. Qıjıların çoxalması | |||||
Qatırquyruğular və plaunlar. Qıjıkimilərin əhəmiyyəti. Çılpaqtoxumlular şöbəsi. Çılpaqtoxumluların çoxalması və əhəmiyyəti | |||||
Örtülütoxumlular şöbəsi. İkiləpəlilər sinfi. Xaççiçəklilər, gülçiçəklilər, paxlalılar, badımcançiçəklilər fəsilələri | |||||
Mürəkkəbçiçəklilər fəsiləsi. Birləpəlilər sinfi. Taxıllar və zanbaqlar fəsilələri. Dərman bitkilərinin müalicəvi xüsusiyyətləri | |||||
Tətil | |||||
Bakteriyalar aləmi. Bakteriyaların müxtəlifliyi. Göbələklər aləmi. Papaqlı göbələklər. Göbələklərin müxtəlifliyi. Şibyələr | |||||
Birhüceyrəlilər yarımaləmi. Sarkomastiqoforlar və infuzorlar tipləri. Birhüceyrəlilərin həyat fəaliyyəti və müxtəlifliyi. Çoxhüceyrəlilər yarımaləmi. Bağırsaqboşluqlular tipi | |||||
Yastı qurdlar tipi. Sap qurdlar tipi. İnsan üçün təhlükəli olan qurd xəstəlikləri | |||||
Həlqəvi qurdlar tipi. Molyusklar tipi | |||||
Buğumayaqlılar tipi. Xərçəngkimilər sinfi. Hörümçəkkimilər sinfi. Cücülər sinfi. Cücülərin müxtəlifliyi və təbiətdə rolu | |||||
Xordalılar tipi. Kəlləsizlər yarımtipi. Başıxordalılar sinfi. Neştərçə. Kəlləlilər yarımtipi. Balıqlar. Balıqların müxtəlifliyi. Balıq ehtiyatlarının qorunması | |||||
Suda-quruda yaşayanlar sinfi. Suda-quruda yaşayanların müxtəlifliyi. Sürünənlər sinfi. Sürünənlərin müxtəlifliyi və əhəmiyyəti | |||||
Quşlar sinfi. Quşların çoxalması və inkişafı. Quşların həyatında mövsümi hadisələr | |||||
Quşların ekoloji qrupları. Quşların əhəmiyyəti. Məməlilər sinfi. Məməlilərin çoxalması, davranışı və onların həyatında mövsümi dəyişkənliklər | |||||
Tətil | |||||
Məməlilərin ekoloji qrupları. İnsan – məməlilər sinfinin nümayəndəsidir. Biomüxtəliflik. Nadir və nəsli kəsilmək təhlükəsi olan yerli faunanın mühafizəsi |
Aylar | Həftələr | X SİNİF 2021-2022-ci dərs ili üçün Biologiya fənni üzrə proqram |
|||||
Sentyabr | 1 | Biologiyanın tədqiqat obyektləri | |||||
2 | Orqanizmlərin hüceyrəvi quruluşu. Toxumalar, orqanlar və orqanlar sistemi | ||||||
3 | Çiçəkli bitkilərin vegetativ orqanları | ||||||
4 | Çiçəkli bitkilərin vegetativ orqanları | ||||||
Oktyabr | 1 | Çiçəkli bitkilərin generativ orqanları | |||||
2 | Canlılarda hərəkət, dayaq, qidalanma və tənəffüs | ||||||
3 | Orqanizmlərdə maddələrin daşınması, ifrazat, çoxalma və inkişaf | ||||||
4 | Orqanizm və mühit | ||||||
Noyabr | 1 | Canlı orqanizmlər və onların öyrənilməsi. Yosunlar | |||||
2 | Ali sporlu bitkilər. Mamırkimilər şöbəsi. Qıjıkimilər, qatırquyruğukimilər, plaunkimilər şöbələri | ||||||
3 | Tətil | ||||||
4 | Ali toxumlu bitkilər. Çılpaqtoxumlular şöbəsi. Örtülütoxumlular şöbəsi. İkiləpəlilər sinfi | ||||||
Dekabr | 1 | Örtülütoxumlular şöbəsi. Birləpəlilər sinfi | |||||
2 | Bakteriyalar. Göbələklər. Şibyələr | ||||||
3 | Birhüceyrəlilər yarımaləmi. Sarkomastiqoforlar və infuzorlar tipləri. Çoxhüceyrəlilər yarımaləmi. Bağırsaqboşluqlular tipi | ||||||
4 | Yastı qurdlar tipi. Sap qurdlar tipi | ||||||
Yanvar | 1 | Tətil | |||||
2 | Həlqəvi qurdlar tipi. Molyusklar tipi | ||||||
3 | Buğumayaqlılar tipi | ||||||
4 | Xordalılar tipi. Kəlləsizlər yarımtipi. Başıxordalılar sinfi. Kəlləlilər yarımtipi. Balıqlar | ||||||
Fevral | 1 | Suda-quruda yaşayanlar sinfi. Sürünənlər sinfi | |||||
2 | Quşlar sinfi | ||||||
3 | Məməlilər sinfi | ||||||
4 | Biologiya elmi və insan orqanizmi | ||||||
Mart | 1 | Sinir və endokrin sistemlər | |||||
2 | Dayaq-hərəkət aparatı | ||||||
3 | Tətil | ||||||
4 | Qan-damar sistemi |